Автозапчасти от Пан Авто Групп
Борт журнал VIDA 1.5 серий метеор

Автор НиколайРаздел Бортовой журнал

Ответов: 0
Просмотров: 1438
Последний ответ 15 Апрель 2013, 14:13:42
от Николай

Автор Тема: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор  (Прочитано 4522 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Після довгих вагань чи купувати автомобіль "вітчизняного виробництва" прийнято рішення. 27.12.13 року було придбано автомобіль марки ЗАЗ, модель VIDA, з двигуном об'ємом 1.4_16V у кузові седан, колір - сірий (метеор або у народі мокрий асфальт). Знижка у той час була 6460 гривень, вартість становила 106 900 грн. (курс долара покупка 8.2/ продаж 8.25, що у переводі приблизно 13 тис. доларів США). Комісія банку склала 0,1 %. Процент сплати пенсійного внеску (при першій реєстрації) 3% від вартості автомобіля без ПДВ (2677 грн). Постановка на облік близько 500 грн. і 2 години по часу, а також страховка 200 грн. (ставив на облік у Київькій області).
Оскільки машина із автосалону йшла на літній гумі Premiorri Solazo, а на дворі зима, придбав сталеві диски KFZ модель 6565. Розміри 4x100, 5.5", виліт 45,  посадковий отвір 26.5 за 1612 грн. Гума зимова Premiorri Via Maggiore за 1400 гривень плюс доставка 85 через Інтайм. Інтернет магазин автошиником трохи "натупили" при пересилці, прийшлося понервувати, однак ми всі не ідеальні, ціна на той момент сама що не є найнижча на вказаний товар. Машина до цього часу пройшла 800 км.
14.01.14 було зроблено антикорозійну обробку кузова за 800 грн.(у знайомого) + 50 грн. попідтягували підвіску (перестало стукати спереду з правого боку). Підкрилки вирішив не ставити. Машина до цього часу пройшла 900 км.
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #1 : 10 Февраль 2014, 21:37:15 »
08.02.14 на exist.ua придбав за 112 грн. тримач для окулярів (GM#96989539). Встановити в цей же день не зміг, оскільки не було у комплекті болтів для кріплення.
09.02.14 "нарешті" перша прикрість, після заведення двигуна не згас MIC, "Чек". Заліз у нет, начитався, пішов пробувати. Прогрів - не допомогло, заглушив - завів декілька разів підряд - не допомогло, проїхався - не допомогло, помив - теж не допомогло :D. Вирішив що потрібно придбати прилад для сканування помилок.
10.02.14 Придбав прилад для сканування помилок ELM327 (super mini). Придбання здійснив на сайті AutoAPP за 170 грн. Перед цім на китайському сайті знайшов дуже багато пропозицій за 6 $. Разом з тим потрібно було ждати до 30 днів. А тут машина не їздить. Тож свідомо дав людині заробити! :) Цього ж вечора встановивши програму (OBDScope) на телефон із системою simbian (Nokia) пішов проводити діагностику. Видало помилку P0315 (не обнаружено изменение в системе измерения угла поворота коленчатого вала). ???
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #2 : 18 Февраль 2014, 17:23:11 »
18.02.14р. Перший візит на сервіс, зробили навчання датчика положення колінчатого вала. Коштів не взяли, по гарантії. :)
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #3 : 03 Март 2014, 13:37:54 »
28.02.14р. на exist.ua за 37 грн. було придбано фірмовий оригінальний фільтр масляний торгової марки GM. Також, цього дня, у фірмовій точці XADO було придбано 5 літрів мастила з характеристиками в'язкості 5W-30, тип - синтетика, допуск SM, ціна питання 105 грн. за літру + тара.

02.03.14р. виконано заміну мастила та фільтрувального елементу. Залито 3,5 літри у систему, якраз покриває літеру "L". ціна питання - 0 грн. Перші враження - тихіше працює, менша вібрація двигуна, нібито менше почала споживати пального (проїхав 100 км) порівнюючи з попередніми спостереженнями. Треба купити фільтра-знімальний пристрій, руками дуже не зручно та можна руки обпекти об каталізатор.   
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #4 : 04 Март 2014, 11:05:09 »
Заміна мастила відбулася на 2175 км, трохи переїздив. :)
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #5 : 24 Март 2014, 11:11:57 »
21.03.14р. Придбав через інтернет магазин 130.сом віброізоляцію фірми Шумофф. Ціна питання 19 грн. за листок М2. На вихідних виконав роботи по встановленню на капот. Ролик придбав у Епіцентрі за 10 грн. (його використовують для прокатування швів на шпалерах), фен використовував домашній, потужності достатньо. Часу витрачено приблизно 1,5 години. Витрати матеріалу - 3 листка.
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #6 : 05 Май 2014, 20:30:01 »
02.05.14р. Було зроблено розвал сходження коліс. На спідометрі натікало 3800 км. Процедуру проходив не у офіціала за 145 грн. Майстер, коли дізнався пробіг сказав, що машині мабуть не робили перед продажну підготовку.  >:(
 

Автозапчасти от Пан Авто Групп

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #7 : 06 Май 2014, 16:01:09 »
08.04.14р. через exist було придбано шумоізоляцію капоту № 95472868 за 478 грн. та фіксатори до неї № 94530503 за 3 грн. за штуку (пішло 14 штук, прийшлося брати дві пачки по 10 штук). Встала шумка як треба. Лише трохи помучився з тримачем шлангочки від склоомивача. Вийнявся він за допомогою викрутки вставленої в тримач замість шлангочки. Розвернув тримач щоб ручка викрутки була з низу, а кінець обпер на раму капота. Під гострий кінець викрутки підклав ганчірку, щоб не поцарапати. Далі потягнув викрутку на себе і вуаля, ціла. Враження ніби стало тихіше. Двигуна не чути. Капот став значно важчим. Закривається із висоти 10 см без проблем. А який естетичний вигляд. :) Трохи псує картину виріз у шумці квадратної форми під технічну наклейку, якої у нас не має.
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #8 : 12 Май 2014, 12:01:21 »
11.05.14р. було встановлено захист картера двигуна та трансмісії. Вартість склала 700 грн. за вітчизняний "Полігон-Авто". Комплект болтів та гайок йшли у комплекті. Монтаж проводив самостійно. Гайки необхідно змонтувати у наявні отвори на підрамнику та кузові з допомогою спеціального пристрою. Згодом все стало на свої місця як рідне.
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #9 : 04 Июнь 2014, 22:05:09 »
04.06.14р. Придбав за 950 грн. штатну двох DIN магнітолу Daewoo AGC-7112RV-A, каталожний номер 96 989 220. Виготовлена 24.04.2009 року. Замовив через SLANDO, прислали із Запоріжжя на наступний день (доставка 27грн, переказ коштів на приват 4.75).
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #10 : 11 Декабрь 2014, 16:38:07 »
11.12.14 р. Сьогодні помітив несправність освітлення заднього номерного знака. >:( На спідометрі 8800 км. Коли це сталося невідомо. Коли відкрив багажник - запрацювало. Невже перегнувся провід!!! На вихідних розтин покаже. 
 

Оффлайн Aryan

  • Профессионал
  • Сообщений: 903
  • Расположение: Полтава
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1,5л 8кл седан ГБО-4 (Stag QBOX PLUS, форсунки-Hana)
  • Модификация: SF69Y0-21 = седан / comfort / 1.5л. / 84(62) / MT-5
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #11 : 11 Декабрь 2014, 21:29:31 »
Відкрий багажник, по лівій дузі кріплення капота багажника прокладено в гофрі дроти, дивись по гофрі далі і дійдеш до клемного розєму що кріпиться до стелі багажника біля лівого динамика. 99 процентів що дроти зламалися поряд з клемним розємом, бо сам розєм закріплений а дроти не закріплені до кузава і підчас закривання-відкривання багажника ламаються.

У мене не працює через це підсвітка багажника і мабуть ще щось вчора помітив 2 обірвані дроти.
 


Оффлайн Vov@n

  • Постоялец
  • Сообщений: 136
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ZAZ VIDA (ГБО-4: KME NEVO/Alaska/Valtek)
  • Модификация: SF4850 = хетчбэк / comfort / 1.5л. / 109(80) / MT-5
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #12 : 12 Декабрь 2014, 09:48:08 »
Доброго дня,

аналогічна ситуція була у мене ще з AVEO. Так як дроти і конструкція розєма аналогічні - раджу перевірити спрацювання сигналізації на відкриття кришки багажника. Укравто, зазвичай, монтує дріт сигналізації у цей розєм до контакту освітлення багажного відділення і схоже саме із-за не якісного монтажу сигналізації відвалились дроти.

Освітлення ввімкнулося значить кришка багажника відкрита - сигналізація спрацювала, а у Вас може буть наступне: освітлення не ввімкнулося, а кришка багажника відкрита - сигналізація НЕ спрацювала! :'(

Раджу:
- перевірити, щоб дроти були не натягнуті, при необхідності підтягнути жгут штатних дротів з-під обшивки, окремий дріт для сигналізації у тиму числі, Укравто зазвичай економить і всі дротидля монтажу сигналізації  відміряє "впритул".
- придбати нові клеми, старі витягти з роз'єму, затиснути дроти у нові клеми, вставити їх в роз'єм (просто скручені дроти відвалятся знову, через короткий час експлуатайії  :'( ).
- скласти спинку зажнього сидіння і спостерігати як згинаються дроти и рухаяться роз'єм у кріпленні, він має рухатись, щоб зменшити перегибання дротів при закриванні кришки багажника.
- у місці найбільшого перегибання дротів ( у мене було, хоча роз'м рушався при закритті кришки але від самого роз'єму до початку пластмасової гофри був сильній перегин  ) підкласти додатково гофру чи шматок гумового шлангу і т.д..

Хай щястить!  :)
 
 

Оффлайн Vov@n

  • Постоялец
  • Сообщений: 136
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ZAZ VIDA (ГБО-4: KME NEVO/Alaska/Valtek)
  • Модификация: SF4850 = хетчбэк / comfort / 1.5л. / 109(80) / MT-5
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #13 : 12 Декабрь 2014, 10:11:16 »
P.S.

Є фото тут: <<http://aveoclub.info/forum/lofiversion/index.php/t26700.html>> .
Зазвичай в районі перегибу бузкового дроту Укравто знімає ізоляцію і намотує дріт сигналізації  >:(
 

Оффлайн Maximus

  • Пользователь
  • Сообщений: 61
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.4_16V_АКПП
Re: ЗАЗ_VIDA_седан_1.4_16V_АКПП_сірий метеор
« Ответ #14 : 15 Декабрь 2014, 13:35:36 »
Відкрий багажник, по лівій дузі кріплення капота багажника прокладено в гофрі дроти, дивись по гофрі далі і дійдеш до клемного розєму що кріпиться до стелі багажника біля лівого динамика. 99 процентів що дроти зламалися поряд з клемним розємом, бо сам розєм закріплений а дроти не закріплені до кузава і підчас закривання-відкривання багажника ламаються.

У мене не працює через це підсвітка багажника і мабуть ще щось вчора помітив 2 обірвані дроти.
Один в один як і казали!!! Обірвався чорний провід. Тепер дилема, як зробити так щоб надалі проводи не ламалися?! Хтось зустрічав гарну ідею?
 

Автозапчасти от Пан Авто Групп