Автозапчасти от Пан Авто Групп
Куплю изношенные ролики ремня генератора

Автор dotsentРаздел Куплю

Ответов: 7
Просмотров: 1398
Последний ответ 15 Декабрь 2015, 22:06:45
от dotsent
Диодный мост генератора движка 109 л.с.

Автор SvanРаздел Электроника

Ответов: 5
Просмотров: 2913
Последний ответ 19 Февраль 2014, 08:27:53
от Sergeymech
Ремень генератора

Автор Dimka18Раздел Электроника

Ответов: 16
Просмотров: 2524
Последний ответ 25 Август 2017, 12:07:20
от askink

Автор Тема: Ремонт натяжного ролика ремня генератора, кондиционера.  (Прочитано 2094 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Aryan

  • Профессионал
  • Сообщений: 1122
  • Расположение: Полтава
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1,5л 8кл седан ГБО-4 (Stag QBOX PLUS, форсунки-Hana)
  • Модификация: SF69Y0-21 = седан / comfort / 1.5л. / 84(62) / MT-5
     Не менше 2 неділь попискує якийсь підшипник коли заводиш холодне авто. Через 1-2 хвилини писк зникає. Сьогодні зняв ремінь з ролика і чую в підшипнику значний люфт і трохи шум. Вирішив зняти ролик.
     Як виявилося, знімати через відкритий капот знявши повітряний фільтр (як пише мануал) майже неможливо, бо поряд знаходиться лонжерон і накидний ключ не поміщається, а головка - тимпаче. З ями знімати легко, лонжерон знизу звужується і не заважає. Треба тільки зняти захист двигуна (якщо він у вас є) і пластиковий захист ременя і шківа колінвала: (2 гайки М6 під аркою правого колеса і 1 гайка М6 і болт М6 знизу під радіатором) можна під аркою колеса гайки не відкручувати, а просто вигнути пластиковий захист. Далі накидним ключем на 15 берем за болт самого ролика і сильно тягнемо за часовою стрілкою (типа закручуємо болт), при цьому зжимається пружина натяжного механізму і ремінь послабляється, скидаємо ремінь. Далі цим самим ключем відкручуємо сам ролик, знімати весь механізм натягу не має потреби, та й незручно викручувати передній болт (заважає шків кондиціонера). 
     Післа викручування болта ролик вільний. Можна міняти сам ролик (так дешевше) а не весь механізм (ролик з механізмом натягу). Але гарний стальний ролик не продається, хіба що підбирати с вітчизняних авто. А пласмасовий ролик на базарі коштуватиме 200-250 грн, а весь механізм Gates № T38376 - 800грн, а GM 96349976 більше 1200грн.
     Рекомендую замінити підшипник і ваш ролик прослужить ще довго. Ще й коштуватиме це в 2-3 рази дешевше чим пласмасовий ролик.
     Рідний (оригінальний) ролик  GM 96349976 (GM 261884786) має стальний пресований шків в який запресований підшипник № 6203068. Посадочне місце шківа під підшипник конусне, це означає що підшипник дуже легко можна випресувати навіть підручним інструментом і так само запресувати новий. До речі на автобазарах часто надають таку послугу.
     Я підшипник не міняв, тільки обережно голкою піддів з середини гумово-металевий ущільнювач, помив підшипник і заклав нову змазку, під рукою була Хадо "Восстановительная". Доречі підшипник у мене NSK, але змазки у ньому майже не було, тільки сліди. 
 

Оффлайн dotsent

  • Профессионал
  • Сообщений: 995
  • Age: 48
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: VIDA 109 л.с.
  • Модификация: SF6950 = седан / comfort / 1.5л. / 109(80) / MT-5
У меня тоже при морозах, на холодном двигателе после заводки слышно подсвистывание - шум подшипника. Подозреваю - ролики натяжения ремня генератора. Уже купил подшипники на замену (буду высверливать заклепки - разбирать ролики). После прогрева шум уходит.
Я не ошибся с диагнозом?

 

Оффлайн Rain

  • Постоялец
  • Сообщений: 222
  • Расположение: Харьков
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: zaz vida (109 л.с.) LPG Digitronic + форсунки AEB
  • Модификация: SF6950 = седан / comfort / 1.5л. / 109(80) / MT-5
У меня данный шум стих после замены ролика ГРМ.
Целых 500 км после замены не было:)))
Однако все вернулось на круги своя. Новый ролик INA (скорее всего он) свистит примерно так же как и родной до него.
Либо такое совпадение, что засвистел кто-то из роликов ремня генератора. Но думаю все таки ГРМ, т.к. две недели после замены наслаждался тишиной.
И снова морозным утром слушаю эти свистяще-шаркающие звуки.
 

Оффлайн dotsent

  • Профессионал
  • Сообщений: 995
  • Age: 48
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: VIDA 109 л.с.
  • Модификация: SF6950 = седан / comfort / 1.5л. / 109(80) / MT-5
У меня данный шум стих после замены ролика ГРМ.
Не пугай )

Думаю, это все же этот подшипник:



 

Оффлайн Rain

  • Постоялец
  • Сообщений: 222
  • Расположение: Харьков
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: zaz vida (109 л.с.) LPG Digitronic + форсунки AEB
  • Модификация: SF6950 = седан / comfort / 1.5л. / 109(80) / MT-5
У меня данный шум стих после замены ролика ГРМ.
Не пугай )

Думаю, это все же этот подшипник:




Исходя из моих злоключений по этому опыту пугаться особо не нечего.
Ходит ролик нормально несмотря на шум, но выработка есть. После снятия был люфт.
Спросил у товарища, как его опель астра себя зимой ведет, по этому вопросу.
Говорит тоже самое, пока прогреется - тоже скрипят ролики как не смазанная телега.
Не думаю, что это норма но видимо качество запчастей у нас такое.
PS: раздражает дико, новый ролик... 1500км прошел.
 

Оффлайн dotsent

  • Профессионал
  • Сообщений: 995
  • Age: 48
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: VIDA 109 л.с.
  • Модификация: SF6950 = седан / comfort / 1.5л. / 109(80) / MT-5
PS: раздражает дико, новый ролик... 1500км прошел.

Может, смазать нужно будет новый ролик?
 

Оффлайн Aryan

  • Профессионал
  • Сообщений: 1122
  • Расположение: Полтава
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1,5л 8кл седан ГБО-4 (Stag QBOX PLUS, форсунки-Hana)
  • Модификация: SF69Y0-21 = седан / comfort / 1.5л. / 84(62) / MT-5
    новий підшипник обовязково відкривати і за необхідності промивати і змазувати. Часто змазка майже відсутня. Коли ходив-прицінявся на базарі то продавці зразу попереджували що змазки у ролику немає, а тільки консервант і треба самому закладати.
    Якщо проводите любий ремонт не лініться змазувати підшипники роликів, тоді вони "ходитимуть" дуже довго.
 

Автозапчасти от Пан Авто Групп

Оффлайн dotsent

  • Профессионал
  • Сообщений: 995
  • Age: 48
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: VIDA 109 л.с.
  • Модификация: SF6950 = седан / comfort / 1.5л. / 109(80) / MT-5
    новий підшипник обовязково відкривати і за необхідності промивати і змазувати. Часто змазка майже відсутня. Коли ходив-прицінявся на базарі то продавці зразу попереджували що змазки у ролику немає, а тільки консервант і треба самому закладати.
    Якщо проводите любий ремонт не лініться змазувати підшипники роликів, тоді вони "ходитимуть" дуже довго.
какой смазкой?
У меня есть Литол-24, графитовая, для ШРУСов ...
 

Оффлайн Aryan

  • Профессионал
  • Сообщений: 1122
  • Расположение: Полтава
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1,5л 8кл седан ГБО-4 (Stag QBOX PLUS, форсунки-Hana)
  • Модификация: SF69Y0-21 = седан / comfort / 1.5л. / 84(62) / MT-5
от такою http://xado.ua/smazki/vosstanovitelnie-smazki/smazka-vosstanovitelnaya
іншої крім Літолу-24 під рукою не було, возю її разом з інструментом на всяк випадок. Вона теж літієва тільки на мою думку краще від Літол-24, і звісно значно дорожче. :P
« Последнее редактирование: 10 Январь 2017, 00:59:43 от Aryan »
 

Оффлайн Aryan

  • Профессионал
  • Сообщений: 1122
  • Расположение: Полтава
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1,5л 8кл седан ГБО-4 (Stag QBOX PLUS, форсунки-Hana)
  • Модификация: SF69Y0-21 = седан / comfort / 1.5л. / 84(62) / MT-5
     Міняв амортизатори заодно вирішив поміняти підшипник ролика допоміжних механізмів. Бо вже майже місяць як купив новий прозапас. Старий хоть і мав значний люфт, але раніше був промитий і змазаний і служив би ще довго. Але хотілка перемогла.
     Новий підшипник SNR 6203.EEC3 був відкритий, гарно промитий бензином від рідної змазки і змазаний змазкою Huskey POLYUREA MP-2 яку щойно придбав.
 
The following users thanked this post: dizy1980

Оффлайн Aryan

  • Профессионал
  • Сообщений: 1122
  • Расположение: Полтава
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1,5л 8кл седан ГБО-4 (Stag QBOX PLUS, форсунки-Hana)
  • Модификация: SF69Y0-21 = седан / comfort / 1.5л. / 84(62) / MT-5
     Не протримався мій новий підшипник SNR 6203.EEC3 і неділі, вранішній писк-шуршання повторювався кожного ранку на холодний двигун і через 1-2 хв повністю стихав. Так цілий рік і прокатався. З неділю назад вирішив розібратися що ж таке зранку попискує. Зняв ремінь допоміжих механізмів, покрутив привід кондиціонера, ГПКерма - тихо, покрутив ролик - а він наче сухий, чути як шаріки торохкотять.
     Зняв ролик, а на поверхні підшипника радіальні доріжки від залишків мастила, що рухалося від внутрішньої обойми до зовнішньої, відкриваю а там пусто, тільки "сухі" залишки старого мастила. А на внутрішній поверхні стального ролика відповідно площини поверхні підшипника по колу горбик із залишків мастила і пилюки. Виходить мастило витікало через ущільнення між внутрішньою обоймою і сальником, під дією відцентрової сили рухалося зовні по підшипнику і потряпляло на ролик де відкладалося змішуючись із пилюкою.
     Заклав літієве мастило Хадо.  4 дні насолоджувався тишею. На 5 день зранку знову почув цей звук. Почитав багато "нету" і зокрема тут http://www.oil-club.ru/forum/topic/14096-smazka-dlya-rolikov-grm/ аж 54 сторінки і у всіх подібна історія. Виганяє з роликів любе мастило, а в ідентичних підшипниках генератора ні. Походив по існуючих конторах що спеціалізуються на підшипниках і зробив висновок, що це не спеціалісти а гружчики, які тільки і вміють що подавати товар клієнту і брати гроші. А в мастилах зовсім не розуміються!
     Написав лист на завод SKF в Луцк, відповіді нема! 
     Тепер ламаю мізки: який підшипник ставити, що закладати, чи "забити" і так і їздити, і закладати любе мастило при кожному ТО?
« Последнее редактирование: 07 Февраль 2018, 22:54:00 от Aryan »
 

Оффлайн dotsent

  • Профессионал
  • Сообщений: 995
  • Age: 48
  • Расположение: Киев
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: VIDA 109 л.с.
  • Модификация: SF6950 = седан / comfort / 1.5л. / 109(80) / MT-5
блин, вот у меня шумит уже год на холодную.
Летом буду менять - фото подшипника выше, купил уже.