Автозапчасти от Пан Авто Групп
Заміна гальмівних колодок і встановлення скоб супорта

Автор DrWiTРаздел Ходовая

Ответов: 10
Просмотров: 423
Последний ответ 08 Ноябрь 2016, 12:12:12
от dizy1980

Автор Тема: Самостійна заміна втулок стабілізатора поперечної стійкості.  (Прочитано 302 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Aryan

  • Профессионал
  • Сообщений: 920
  • Расположение: Полтава
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1,5л 8кл седан ГБО-4 (Stag QBOX PLUS, форсунки-Hana)
  • Модификация: SF69Y0-21 = седан / comfort / 1.5л. / 84(62) / MT-5
   Як відомо самостійна заміна втулок стабілізатора поперечної стійкості утруднена вкрай незручним доступом до гайки і болта, що утримують хомут втулки. Це пов’язано з тим, що з часом гайка і болт «прикіпають» і зірвати їх рожковим чи накидним ключем майже неможливо, бо швидше злизуються грані гайки чи болта. А підлізти звичайною головкою неможливо, бо зверху болта знаходиться пильник рульової тяги, а поверх гайки кузов. Часто власники звертаються на СТО де ці роботи проводять зі зняттям підрамника, а це дорого.      Я знайшов вихід із цієї ситуації укоротивши маленьку головку на 12мм а також зігнутий квадрат, що вставляється в головку. Це дозволило вільно надіти головку на болт чи гайку і «зірвати з місця» їх, надівши на квадрат подовжувач чи якийсь ключ. Після цього вже звичайним рожковим чи прямим накидним ключем (бо підігнутий не влазить) переставляючи по пів-грані викручуємо болт і гайку. Під час цієї операції рекомендується лаятися всіма відомими матуками в адресу конструктора-розробника. Якщо Ви культурна і вічлива людина Вам буде потрібно придбати накидний ключ з тріскачкою (трещеткой), це полегшить і прискорить справу викручування «зтронутого» болта, і позбавить необхідності 12 разів на 1 оборот переставляти ключ.  Викручування болта рекомендую робити з колісної арки, при цьому треба буде випресувати палець рульового наконечника з поворотного кулака, або послабити гайку і позначивши положення і порахувавши обороти, викрутити рульову тягу з рульового наконечника. Це дозволить відвести  рульову тягу подалі від болта що викручується, додатково повернувши руль щоб тяга «зайшла в рейку». Зтронути гайку мені було зручніше працюючи з ями, вставляючи головку від середини авто, а викручувати також з ями вставляючи ключ від зовнішньої сторони. Перед закручуванням руками перевірте легкість закручування гайки і болта. Перед остаточним закручуванням змажте гайки, болт, шпильку восковим препаратом типу Мовіль (рекомендую F 400 Profil або W 100 Wax фірми АРР в аерозольній упаковці [вартість 100грн]), а після закручування ще раз. Це дозволить через роки легко розкрутити цей вузол.





« Последнее редактирование: 10 Ноябрь 2016, 23:14:26 от Aryan »
 

Оффлайн DrWiT

  • Пользователь
  • Сообщений: 55
  • Расположение: Рівне
  • Пол: Мужской
  • SQR477F 1.5 16V
    • Просмотр профиля
  • Авто: VIDA 2012 sedan
  • Модификация: Другая
Скільки мороки щоб замінити ці втулики... Це просто капець!!!
Гарно придумано з ключем   8)
А результат є? Стук пропав?
 

Оффлайн Aryan

  • Профессионал
  • Сообщений: 920
  • Расположение: Полтава
  • Пол: Мужской
    • Просмотр профиля
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1,5л 8кл седан ГБО-4 (Stag QBOX PLUS, форсунки-Hana)
  • Модификация: SF69Y0-21 = седан / comfort / 1.5л. / 84(62) / MT-5
Я раніше писав що нажаль причина стуку не у втулках стабілізатора
 

Автозапчасти от Пан Авто Групп